Kampania FUR NOW
W listopadzie i grudniu w dużych europejskich wydaniach czasopism poświęconych modzie pojawiły się reklamy zachęcające do noszenia naturalnych futer. Kampania koordynowana przez Międzynarodową Federację Futrzarską (IFF) była prowadzona jednocześnie w Austrii, Belgii, Estonii, Finlandii, Francji, Grecji, Niemczech, Holandii, Islandii, Polsce, Hiszpanii, Słowenii, Szwecji, Szwajcarii, Węgrzech, Włoszech i Wielkiej Brytanii.
W Polsce reklamy ukazały się w listopadowym wydaniu „Harper’s Bazaar” i w grudniowym „Elle”. Średni nakład „Harper’s Bazaar” to 65 tysięcy egzemplarzy, „Elle” – 120 tysięcy egzemplarzy.
Reklamy “Fur Now” w prasie to kolejna odsłona kampanii. Od września reklamy ukazują się w mediach społecznościowych. Klip przygotowany na potrzeby kampanii na youtube.com ma niemal 600 tysięcy odsłon. Można go obejrzeć pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=8hkQIhKSyhM